The Long Ship Saga. Some times, I lost in my thoughts thinking if it is right to be repetitive about same names and issues, like I’m doing now? Like the for example, going almost crazy just to think about the possibility the one day to “lose the Nord”. Such eventuality, that I’m forgetting that exist million of people who work or make, or making the fortunes disregarding completely this concern. Actually, exactly how the Barroso say: “Work is the North, but reaches lie in the South”. In this way (the artificial poverty), I almost agree with him. Really, who cares from where or how the money for me comes from? Important only is the my wellbeing, the rest is just fallacies. Like the crucial and vital theme of the ‘ransoming’ of my trousers. (See the article ‘the Pink Sapphire’ and think about my very special application made in King Charles street SW1A 2AH). In any way, some folks want me to do this, others want me to do that, and yet I think that both had equally unwise ideas. To ransoming my trousers, I’m naturally arriving at the conclusion that I cannot afford to listen to anyone. Irrevoigably and absolutely I must listen this time only to myself. Wear some kind of the psychological equivalent to the pair of earplugs. And trust my instincts. Even for me are applicable the new rule, like that Barroso’s Italian “Mandadori”, like that Spanish Sancho Pança, of FSA: - Without trousers – out! Independently the how many long ships with this weather report are going to sink.
Ingen olja kan konstateras från m/v Arctic Sky. 2009-10-02, kl. 13:28. Läget har stabiliserats för det Liberiaflaggade fartyget m/v Arctic Sky, som gick på grund syd om Understen tidigt i morse. Kustbevakningsflyget och flyg från finska Sjöbevakningen har flygit över området två gånger och ingen olja kan konstateras. Dykare från Kustbevakningen kommer under eftermiddagen att dyka för att kontrollera skadorna på fartyget. Beroende på skadornas omfattning kommer vidare beslut att fattas. Finska sjöbevakningsfartyget Uisko är på väg till platsen för att assistera vid en eventuell bogsering. Bifogade bilder är tagna av Kustbevakningsflyget och av KBV 302, som var den första KBV-enheten på plats. Media är välkommen att använda bilder från Kustbevakningens hemsida i sin rapportering under förutsättning att källan anges. Bilderna ska förses med texten Foto: Kustbevakningen. Nearby city Norrtälje Sweden cost, the balker Arctic Sky hit a ground К аварии теплохода Arctic Sky компании Solchart у побережья Швеции. Sunday, October 04, 2009 More articles in Аварийность и ЧП Теплоход Arctic Sky компании Солчарт выскочил на камни в ночь на 2 октября, вблизи шведского города Norrtälje, вблизи маяка. Камни, на которые выскочило судно, одни из самых защищенных в навигационном плане на Балтике – и маяки, и буи, то есть как судно ухитрилось спутать все эти огни и лечь на опасный курс, пока остается загадкой. Экипаж отказался покинуть Arctic Sky и своими силами сумел взять ситуацию под контроль и стабилизировать состояние судна. Неизвестно, сняли Arctic Sky с камней своими силами или с помощью подоспевших финских и шведских спасателей, но судно уже на безопасной стоянке, водолазы осматривают его корпус, а власти ведут следствие. Судно получило серьезные повреждения, что видно по фото – тому, как низко в воде сидит Arctic Sky. Угрозы разлива топлива нет. Первое сообщение: Солчарт преследуют несчастья – вслед за Arctic Sea в беду попало другое судно компании Arctic Sky 2 октября около 02.30 ночи сухогруз Arctic Sky выскочил на камни к юго-западу от местечка Орегрунд, Швеция, побережье Балтийского моря. Два балластных танка получили пробоины и были затоплены. Около 4-х ночи, если я правильно понял, к судну подошел лоцманский катер и предложил экипажу эвакуироваться. Экипаж отказался и остался на судне продолжать борьбу за его спасение. Позже подошли суда Береговой охраны Швеции и спасатель из Финляндии. Ведутся аварийно-спасательные работы, осуществляются меры по предотвращению возможной утечки топлива. Судно следовало из Финляндии на Александрию Египет с грузом леса. Да, Солчарту не позавидуешь. Беда как говорится, не приходит одна. На фото Arctic Sky. Войтенко Михаил 3 октября. Data of Arctic Sky: Build (Постройка): 1996 / KHERSON SHIPYARD , UKRAINE . Flag (Флаг): LIBERIA . REGISTRY: MONRIVIA. Type (Тип): GENERAL CARGO SINGLE DECK/GRAIN FITTED. IMO No: 9111242. DW (Тоннаж): GRT 7249 NRT 3094. Class (Класс): RUSSIAN MARITIME REG. (I.A.C.S.) ICE-1A SUPER , GENERAL CARGO CARRIER.
FSA sets out tough new liquidity rules. October 5 2009 12:26.
Berlusconi ‘responsible’ in corruption case.
No comments:
Post a Comment